Overslaan en naar de inhoud gaan

Complimenten en klachten

Complimenten  
Complimentjes, wie houdt daar nu niet van? Wij ontvangen ze graag. Ben je tevreden met de zorg en ondersteuning die je krijgt? Laat het ons dan vooral weten. Vertel het aan een begeleider of mail je compliment naar info@profilazorggroep.nl
 
Klachten 
Maar natuurlijk kan het zijn dat je juist niet tevreden bent over de zorg en ondersteuning die wij bieden. En ook dat horen wij graag. Want dan kunnen wij onze zorg verbeteren of anders aanpakken.  
 
Je kunt een klacht op drie manieren indienen:  

  • Meld je klacht mondeling bij een begeleider of de meewerkend teamleider van de locatie.  

  • Vul het digitale klachtenformulier in, je vindt het onderaan deze pagina.

  • Vraag onze klachtenfunctionaris om bemiddeling of advies. Het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ) kan je hierbij helpen. Mail je klacht naar: klachten@cbkz.nl en stuur een cc naar: klachtenfunctionaris@profilazorg.nl.

Vertrouwenspersonen 
Om je te helpen met een klacht zijn er meerdere vertrouwenspersonen bij Profila Zorggroep. Als je ergens mee zit, helpen zij je verder. De vertrouwenspersonen zijn niet in dienst bij Profila Zorggroep maar bij het CBKZ.  

De vertrouwenspersonen zijn: 

Ingrid Middelkoop  
Telefoonnummer: 0183 68 28 29  
Emailadres: ingridmiddelkoop@cbkz.nl  
Klik hier voor het profiel van Ingrid
 
Margoot van Woensel  
Telefoonnummer: 06 40 87 80 60  
Emailadres: m.vanwoensel@zorgstem.nl 
Klik hier voor het profiel van Margoot

Jeugdstem 
De vertrouwenspersonen van Jeugdstem zijn er speciaal voor de jeugd.
klik hier voor de adresgegevens op hun website

Klachtenprotocol  (onderaan deze pagina vind je het klachtenformulier)
Klik hier voor ons klachtenprotocol

Ben je tevreden? Vertel het anderen! Ben je niet tevreden? Vertel het ons!

Klachtenformulier

Heb je een klacht? Kom je er niet samen uit? Vul dan het formulier hieronder in.

Vul dit veld alleen in indien je het formulier invult namens iemand anders.
Manier om je te bereiken over de afhandeling van de klacht/het ongenoegen